#world-01

Uppdragskontroller

Vi på Belay vet att utföra interna uppdragskontroller på byrån och dess medarbetare är utmanande. Det är tidskrävande och utmanande att hålla det objektivt och utan jäv.

För att hjälpa våra befintliga kunder har ett nätverk startats där Belay planerar och administrerar så att byråns medarbetare blir kontrollerade av oberoende kvalitetskontrollanter i vårt nätverk, helt kostnadsfritt.

Det bästa är, att ni inte behöver vara kund i Belay för att delta i nätverket! 

Hur fungerar nätverket?

Belay har ett register med anmälda medarbetare, dess titel, senaste utförda uppdragskontroll och vilket periodiskt intervall (granskningscykel) er byrå har enligt er kvalitetspolicy.

Inför varje kontrollperiod (höst) kommer Belay tillsätta en kvalitetskontrollant från nätverket för er byrå och era medarbetare som är föremål för uppdragskontroll.

Kvalitetskontrollanten och ni som byrå behöver bekräfta uppdraget tillsammans med en prövning av opartiskhet och självständighet.

Kvalitetskontrollen kommer sedan utföras helt digitalt i vårt verktyg.
OBS, ni behöver inte vara kund i Belay för att delta i nätverket och bli kontrollerade, utan det är öppet för alla!

Vad kostar det?
Måste jag utföra kvalitetskontroll?
När kommer kvalitetskontrollen ske?
Vad innebär digital kontroll?
Dokumentation & historik?
Hur går anmälan till?
Hur kvalitetssäkrar ni nätverket?

Vill du veta mer om nätverket?

Fyll i nedan formulär, så återkommer vi med mer informaton till dig så snart vi kan! 

Genom att skicka meddelandet accepterar du vår integritetspolicy.

Tack så mycket!
Vi återkommer så snart vi kan
Oj, tyvärr blev något fel där.
Försök gärna igen eller ta kontakt med oss på hello@belay.se
Över 90 byråer och 3000 medarbetare använder Belay
AriseHealth logoOE logo2020INC logoToogether logo
AriseHealth logoAriseHealth logoOE logo2020INC logo